Керуючись ст. 25, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», Законом України «Про рекламу», Постановою Кабінету Міністрів України
№ 2067 від 29.11.2003 року «Про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами», з метою упорядкування розміщення зовнішньої реклами на території Черкаської селищної ради територіальної громади, Черкаська селищна рада
ВИРІШИЛА:
Селищний голова Ю.ТАРАН
Додаток 1
до проєкту рішення Черкаської селищної ради
від року №
П О Л О Ж Е Н Н Я
про порядок розміщення зовнішньої реклами на території Черкаської селищної територіальної громади Новомосковського району Дніпропетровської області
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
2. ПОРЯДОК РОЗМІЩЕННЯ ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ
3. ПОРЯДОК НАДАННЯ ДОЗВОЛІВ НА РОЗМІЩЕННЯ ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ, ВНЕСЕННЯ ЗМІН ТА ПЕРЕОФОРМЛЕННЯ ДОЗВОЛУ
До заяви додаються:
Ведення контролю за розміщенням зовнішньої реклами та виконанням рішень виконкому щодо розміщення зовнішньої реклами на території Черкаської селищної ради ТГ здійснює постійна комісія з питань інфраструктури, транспорту, благоустрою, житлово-комунального господарства та комунальної власності (далі – Комісія).
До повноважень Комісії належать:
Журнал повинен бути прошитий, а його сторінки пронумеровані. На останній сторінці журналу робиться запис про кількість сторінок, який засвідчується підписом селищного голови, скріпленим печаткою Черкаської селищної ради.
Комісія протягом двох робочих днів з дати реєстрації заяви перевіряє місце розташування рекламного засобу, зазначене у заяві, на предмет надання на заявлене місце зареєстрованого в установленому порядку дозволу згідно з додатком 3.
У разі прийняття рішення про відмову у видачі дозволу Комісія надсилає заявникові вмотивовану відповідь із зазначенням підстав, передбачених законом.
Строк видачі дозволу або надання письмового повідомлення про відмову у його видачі становить 10 робочих днів.
Мінкультури − у разі розміщення зовнішньої реклами на пам’ятках національного значення, в межах зон охорони цих пам’яток, історичних ареалів населених місць;
Обласною державною адміністрацією − у разі розміщення зовнішньої реклами на пам’ятках місцевого значення, а також в межах зон охорони цих пам’яток;
Утримувачем інженерних комунікацій – у разі розміщення зовнішньої реклами в межах охоронних зон цих комунікацій;
Власником (утримувачем) об’єктів, в тому числі житлових будинків тощо;
Укравтодором або власниками автомобільних доріг та Національною поліцією − у разі розміщення зовнішньої реклами у межах смуги відведення автомобільних доріг.
Дії щодо отримання зазначених погоджень вчиняються Комісією без залучення заявника протягом строку, встановленого для отримання дозволу.
Для здійснення погодження Комісія не пізніше дня, що настає за днем одержання документів від заявника, надсилає їх копії у паперовому або електронному (шляхом сканування) вигляді органам, зазначеним вище та встановлює строк розгляду зазначених документів.
За результатами дозвільної (погоджувальної) процедури вищезазначені органи надають погодження, які у паперовому або електронному (шляхом сканування) вигляді надсилаються на ім’я керівника Комісії.
В разі ненадання такими органами, протягом встановленого строку погоджень вважається, що видачу дозволу погоджено.
Дозвіл або відмова у його видачі видається не пізніше ніж протягом наступного робочого дня після прийняття відповідного рішення виконавчим комітетом селищної ради.
Перший примірник дозволу видається заявникові, а копія - залишається в уповноваженого представника Комісії для обліку та організації контролю. Видача дозволу реєструється в журналі реєстрації.
- у поданих документах виявлені завідомо неправдиві відомості. Перелік підстав для відмови у наданні дозволу є вичерпним.
Рішення про відмову у наданні дозволу може бути оскаржене в порядку, встановленому законодавством.
Комісія протягом десяти робочих днів з дати реєстрації дозволу надає органам державної податкової служби інформацію про розповсюджувачів зовнішньої реклами, яким надано дозвіл.
Дозвіл надається строком на три роки, якщо менший строк не зазначено у заяві.
Виданий у встановленому порядку дозвіл є підставою для розміщення зовнішньої реклами та виконання робіт, пов’язаних з розташуванням рекламного засобу.
Після розташування рекламного засобу розповсюджувач зовнішньої реклами у п’ятиденний строк зобов’язаний подати Комісії фотокартку місця розташування рекламного засобу (розміром не менш як 6 х 9 сантиметрів).
У разі зміни містобудівної ситуації, проведення реконструкції, ремонту, будівництва на місці розташування рекламного засобу, які зумовлюють необхідність зміни місця розташування рекламного засобу, Комісія у семиденний строк письмово повідомляє про це розповсюджувача зовнішньої реклами. У десятиденний строк з початку зміни містобудівної ситуації, реконструкції, ремонту, будівництва Комісія надає розповсюджувачу зовнішньої реклами інформацію про інше рівноцінне місце. У разі досягнення згоди щодо нового місця розташування рекламного засобу вносяться зміни у дозвіл.
Відшкодування витрат, пов’язаних з демонтажем та монтажем рекламного засобу на новому місці, здійснюється відповідно до договору з власником місця розташування рекламного засобу.
Плата за надання Комісією послуг, пов’язаних із зміною місця розташування рекламного засобу, не справляється. Строк дії дозволу продовжується на час, необхідний для вирішення питання про надання рівноцінного місця. Після закінчення реконструкції, ремонту, будівництва на місці розташування рекламного засобу розповсюджувач зовнішньої реклами має пріоритетне право на розташування рекламного засобу на попередньому місці.
4. ПОРЯДОК ВИЗНАЧЕННЯ РОЗМІРУ ПЛАТИ ЗА РОЗМІЩЕННЯ ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ
Таблиця 1
№ п/п |
Вид засобу зовнішньої реклами |
Одиниця виміру |
Базова плата за місяць, у грн. |
1. |
Щит, що стоїть окремо (білборд) за 1 кв. м. площі поверхні реклами (обидві сторони, при наявності) |
М2 |
50 |
2. |
Щит на фасаді будинку за 1 кв. площі поверхні реклами |
М2 |
30 |
3. |
Щит на тимчасовій споруді, паркані, тощо за 1 кв. м площі поверхні реклами |
М2 |
30 |
4. |
Сітілайт за 1 кв. м площі поверхні реклами (горизонтальна проекція) |
М2 |
30 |
5. |
Тимчасова виносна спеціальна конструкція з площею поверхні (штендер) за одиницю |
М2 |
30 |
6. |
Світлова реклама |
М2 |
30 |
5. ВИМОГИ ДО ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ
Перелік обмежень та заборон щодо розміщення зовнішньої реклами, Положення, є вичерпним.
Розроблення необхідної технічної документації, монтаж (демонтаж) рекламного засобу здійснюється спеціалізованими підприємствами, установами та організаціями.
Розташування дахових рекламних засобів забороняється без попередньої технічної експертизи спеціалізованих підприємств, установ та організацій.
Підключення рекламних засобів до існуючих мереж зовнішнього освітлення здійснюється відповідно до вимог, передбачених чинним законодавством.
Розташування рекламних засобів у межах охоронних зон інженерних комунікацій дозволяється за погодженням з утримувачем зазначених комунікацій.
Відповідальність за технічний стан рекламних засобів, порушення вимог техніки безпеки під час розташування та експлуатації рекламних засобів несе розповсюджувач зовнішньої реклами згідно із законодавством.
Розташування рекламних засобів на перехрестях, біля дорожніх знаків, світлофорів, пішохідних переходів та зупинок транспорту загального користування дозволяється за погодженням з уповноваженим підрозділом Національної поліції.
6. ПОРЯДОК ДЕМОНТАЖУ РЕКЛАМНИХ ЗАСОБІВ
7. ВИВІСКИ ТА ТАБЛИЧКИ
8. КОНТРОЛЬ ЗА ДОТРИМАННЯМ ПОЛОЖЕННЯ ТА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА ЙОГО ПОРУШЕННЯ
Черкаський селищний голова Ю.ТАРАН
Додаток 1 до Положення
Керівнику робочого органу
(виконавчий орган міської ради)
р. N
ЗАЯВА
про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами
Заявник
(для юридичної особи - повне найменування розповсюджувача зовнішньої
реклами, для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові)
Адреса заявника
(для юридичної особи - місцезнаходження, для фізичної особи -
місце проживання, паспортні дані)
Ідентифікаційний код юридичної особи
або ідентифікаційний номер фізичної особи
Телефон (телефакс)
Прошу надати дозвіл на розміщення зовнішньої реклами за адресою
(повна адреса місця розташування рекламного засобу)
строком на
(літерами)
Перелік документів, що додаються
Заявник або уповноважена ним особа |
(підпис) |
(ініціали та прізвище) |
М. П.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
||
|
|||||
|
|
||||
|
|||||
|
|
||||
|
1 |
Вхідний номер заяви |
||||
2 |
Дата подання заяви |
||||
3 |
Реєстраційний номер заяви |
||||
4 |
Дата реєстрації заяви в журналі |
||||
5 |
Для юридичної особи - повне найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код, для фізичної особи – прізвище, ім'я та по батькові, паспортні дані, ідентифікаційний номер та місце проживання |
||||
6 |
Кількість сторінок у поданих документах |
||||
7 |
Підпис особи, на яку покладено реєстрацію документів |
||||
9 |
Дата і номер видачі дозволу на розміщення зовнішньої реклами, строк дії, дата і номер рішення про відмову у наданні дозволу |
||||
10 |
Результати розгляду заяв на продовження строку дії або переоформлення дозволу |
||||
11 |
Дата і дозволу |
номер |
рішення |
про |
скасування |
Додаток 3 до Положення
ДОЗВІЛ
на розміщення зовнішньої реклами
Виданий 20 р. на підставі рішення
(дата видачі)
Виконавчого комітету Черкаської селищної ради №
(виконавчий орган сільської, селищної, міської ради, дата і номер рішення)
(для юридичної особи - повне найменування розповсюджувача зовнішньої реклами, для фізичної
особи - прізвище, ім'я та по батькові)
(місцезнаходження (місце проживання), номер телефону (телефаксу), банківські реквізити,
ідентифікаційний код (номер)
Адреса місця розташування рекламного засобу
Характеристика (в тому числі технічна) рекламного засобу
(вид, розміри, площа місця розташування рекламного засобу)
Ескіз з конструктивним рішенням рекламного засобу |
Топогеодезичний знімок місцевості (М 1:500) з прив'язкою місця розташування рекламного засобу |
Фотокартка або комп'ютерний макет місця з фрагментом місцевості (розміром не менш як 6 х 9 сантиметрів), на якому планується розташування рекламного засобу
Відповідальний за топогеодезичне знімання М. П.
(підпис) (ініціали та прізвище)
Керівник робочого органу |
|
|
|
(підпис) |
(ініціали та прізвище) |
М. П. |
|
|
Фотокартка місця (розміром не менш як 6 х 9 сантиметрів) після розташування на ньому рекламного засобу
Керівник робочого органу |
(підпис) |
(ініціали та прізвище) |
М. П.
Додаток 4 до Положення
ДОГОВІР №
про тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів
смт Черкаське « » 20_ р.
Черкаська селищна рада, в особі селищного голови Тарана Юрія Васильовича (надалі «ВЛАСНИК»), що діє на підставі ЗУ «Про місцеве самоврядування в Україні» з однієї сторони, і
, у подальшому «КОРИСТУВАЧ», що діє на підставі
з другої сторони, уклали цей договір про наступне:
«Положення про порядок розміщення зовнішньої реклами на території Черкаської селищної ради ТГ» та виданих дозволів на розміщення зовнішньої реклами, а також здійснює оплату за тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів.
Користувач зобов’язаний:
Договір може бути змінений чи доповнений у зв’язку зі зміненням актів законодавства, інших нормативно-правових актів.
Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання умов цього договору, якщо це невиконання або неналежне виконання було викликано обставинами непоборної сили, які сторони не були спроможні ані передбачити, ані запобігти.
9. Вирішення спорів.
Спори, що виникають за цим договором або у зв’язку з ним, вирішуються у встановленому законом порядку.
Договір складений у 2-х автентичних примірниках українською мовою та має однакову юридичну силу.
«ВЛАСНИК» |
«КОРИСТУВАЧ» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Секретар Черкаської селищної ради І.ШАРАПОВА