Про встановлення ставок єдиного податку на території Черкаської селищної ради об’єднаної територіальної громади
опубліковано 04 червня 2020 року о 10:32

На виконання вимог Податкового кодексу України, з метою створення належного нормативно-правового поля для подальшого розвитку підприємницької діяльності й об’єктивних тенденцій розвитку підприємницького середовища та залучення додаткових коштів в місцевий бюджет, керуючись статтями 7, 8, 10, 12, 293 Податкового кодексу України, п. 24 ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Черкаська селищна рада

ВИРІШИЛА:

1. Встановити з 01 січня 2021 року на території Черкаської селищної ради ОТГ фіксовані ставки єдиного податку для фізичних осіб - підприємців, які здійснюють господарську діяльність, залежно від виду господарської діяльності, з розрахунку на календарний місяць:

1) для першої групи платників єдиного податку: фізичні особи - підприємці, які не використовують працю найманих осіб, здійснюють виключно роздрібний продаж товарів з торговельних місць на ринках та/або провадять господарську діяльність з надання побутових послуг населенню і обсяг доходу яких протягом календарного року не перевищує 1000000 гривень:

7 (сім) відсотків розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня податкового (звітного) року;

2) для другої групи платників єдиного податку: фізичні особи - підприємці, які здійснюють господарську діяльність з надання послуг, у тому числі побутових, платникам єдиного податку та/або населенню, виробництво та/або продаж товарів, діяльність у сфері ресторанного господарства, за умови, що протягом календарного року відповідають сукупності таких критеріїв:

  • не використовують працю найманих осіб або кількість осіб, які перебувають з ними у трудових відносинах, одночасно не перевищує 10 осіб;
  • обсяг доходу не перевищує 5000000 гривень.

18  (вісімнадцять) відсотків розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року;

2. Визнати такими, що втратили чинність з 01.01.2021 року рішення Черкаської селищної ради № 03 від 29 червня 2017 року та рішення Гвардійської селищної ради № 12 від 07 липня 2017 року.

3. Оприлюднити дане рішення згідно чинного законодавства та надати до Новомосковської ОДПІ Головного Управління ДФС у Дніпропетровській області.

4. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію з питань планування, фінансів, бюджету, соціально-економічного розвитку та соціального захисту населення.

5. Відповідальність за виконання рішення покласти на головного бухгалтера Черкаської селищної ради ОТГ.

 

Черкаський селищний голова                                                                           Ю.ТАРАН


Аналіз 

регуляторного впливу до проекту рішення Черкаської селищної ради «Про встановлення ставок єдиного податку на території Черкаської селищної ради ОТГ»

Проблеми, які передбачається розв’язати шляхом державного регулювання.

Згідно із п. 24 ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» територіальній громаді Черкаської селищної ради об’єднаної територіальної громади на законодавчому рівні надана можливість запроваджувати максимально ефективну систему справляння місцевих податків і зборів. На підставі Податкового Кодексу України зі змінами, який визначає  перелік місцевих податків і зборів та засади їх справляння, встановлено порядок затвердження єдиного податку. Тому у зв’язку з вимогами Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» із змінами, виникла потреба в розробці проекту рішення Черкаської селищної ради ОТГ «Про встановлення ставок єдиного податку на території Черкаської селищної ради» з урахуванням норм чинного законодавства. Таким чином, проблема, яку планується розв’язати з прийняттям даного рішення, полягає в установлені та затверджені місцевих податків і зборів, які мають діяти на території Черкаської селищної ради ОТГ, до яких належить і єдиний податок.

Цілі державного регулювання

Метою прийняття Черкаською селищною радою ОТГ даного регуляторного акту є впорядкування механізму сплати місцевих податків і зборів відповідно до чинного законодавства, зручність в застосуванні Положень про місцеві податки та збори та збільшення надходжень місцевих податків і зборів до бюджету.

Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення зазначених цілей.

Обраний спосіб досягнення встановлених цілей є найефективнішим, оскільки визначена проблема не може бути розв’язана шляхом ринкових механізмів та потребує врегулювання шляхом прийняття відповідного регуляторного акту.

Механізм, який пропонується застосувати для розв’язання проблем і відповідні заходи

Наслідком прийняття регуляторного акту будуть наступні механізми і заходи, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми:

приведення порядку справляння місцевих податків і зборів на території Черкаської селищної ради відповідно до норм чинного законодавства;

спрощення у використанні юридичними особами та фізичними особами – підприємцями Положення про місцеві податки і збори;

збільшення надходжень до селищного бюджету на виконання власних повноважень.

Внаслідок дії запропонованого регуляторного акта, не всі вигоди, що виникатимуть, можуть бути кількісно визначені.

Можливості досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акта.

Вимоги регуляторного акту є можливими для впровадження як органом місцевого самоврядування так і суб’єктами господарювання, оскільки призводять до приведення у відповідність чинному законодавству порядку сплати місцевих податків та зборів на території Черкаської селищної ради ОТГ, спрощують використання суб’єктами підприємницької діяльності нормативних актів Черкаської селищної ради щодо сплати місцевих податків і зборів та не вимагають додаткових затрат.

Очікувані результати прийняття акта

Головним чинником результативності даного регуляторного акта є впорядкування сплати місцевих податків і зборів та збільшення надходжень до селищного бюджету.

Показники результативності акта

Показником результативності даного акту є збільшення надходжень до селищного бюджету.

Строк дії акта

Термін дії запропонованого регуляторного акта - довгостроковий. За підсумками аналізу відстеження його результативності можуть вноситись відповідні зміни, а також у разі прийняття урядом змін до діючого законодавства в частині порядку справляння місцевих податків і збрів.

Заходи з відстеження результативності акта

Результативність діючого регуляторного акта буде відстежуватись за рахунок здійснення контролю та аналізу за надходженням коштів до селищного бюджету від сплати місцевих податків і зборів.

 

 Черкаський селищний голова                                                                      Ю. ТАРАН

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux